www.senneensanne.com forum index www.senneensanne.com
Het forum voor de Senne en Sanne fans !

HelpHelp   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

oranje -van gogh
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.senneensanne.com forum index -> Algemeen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
wpbremer

BerichtGeplaatst: do 09 jun, 2011 12:19 am    Onderwerp: Reageer met quote

He Joep,

zover ik weet waren Marc en Jan op de hoogte van het feit dat deze uitgave via een mailing geveild zouden worden. Dit blijkt ook uit het antwoord dat Marc gaf op de mail van Ralph.

Verder ben ik het wel met je eens.

@Hans als je met je rechtermuisknop op het plaatje klikt en afbeeldingslocatie klikt dan krijg je dit: http://home.kpn.nl/versl051/Gogh2.jpg dus ja hij komt van jou site Wink
joep

BerichtGeplaatst: do 09 jun, 2011 12:42 am    Onderwerp: Reageer met quote

moet eerlijk zijn dat ik niet had geien dat bericht wat bij ralph stond van marc was .
maar als ik bericht goed lees merk ik dat marc niet gelukkig is met de situatie .
ach zullen we maar verder geen aandacht mer besteden aan deze
van gogh wortel Wink
wpbremer

BerichtGeplaatst: do 09 jun, 2011 12:44 am    Onderwerp: Reageer met quote

joep schreef:
moet eerlijk zijn dat ik niet had geien dat bericht wat bij ralph stond van marc was .
maar als ik bericht goed lees merk ik dat marc niet gelukkig is met de situatie .
ach zullen we maar verder geen aandacht mer besteden aan deze
van gogh wortel Wink

Volledig mee eens.
joep

BerichtGeplaatst: do 09 jun, 2011 12:46 am    Onderwerp: Reageer met quote

ps geien = gelezen .........tja druk daggie en het is al laat Confused
Hans

BerichtGeplaatst: do 09 jun, 2011 9:38 am    Onderwerp: Reageer met quote

Ik wilde me er eerst niet mee bemoeien, maar aan de andere kant: een forum is tenslotte DE plek om je mening te geven Very Happy

De meesten van ons hebben eerst bij Marc ingekozen, alvorens een bod uit te brengen. Dat vind ik te prijzen en geeft ook meteen de band aan die Marc heeft met zijn fans. Als Marc gezegd had; niet doen. Had ik geen bod uitgebracht. Wel vind ik persoonlijk niet dat je persoonlijke mailtjes op een openbaar forum moet en kunt zetten (maar dat is een ander verhaal). De prijzen zijn uiteraard hoog door het geringe aanbod en is ook een discussie van alle tijden, al vraag ik me af hoe Berry aan die getallen komt. Voor 30 of 40 euro heb je nooit een dergelijk boek in je bezit bij zo'n lage oplage. Kwestie van vrije markt economie. Kortom, in mijn ogen is er niet zoveel mis met alles : Marc wist er van, de (meeste) fans hebben het eerst gechekt en uiteindelijk zijn de winnaars blij en de mensen die minder blij zijn hadden toch niet meer dan 40 euro willen bieden Very Happy

Ik ben en blijf nu eenmaal verzamelaar en dan weet je dat je ook betaald voor exclusiviteit, maar daar kies je zelf voor.
Marc

BerichtGeplaatst: do 09 jun, 2011 11:45 am    Onderwerp: Reageer met quote

Ik wil me excuseren over deze gang van zaken. Persoonlijk vind ik het geen leuke manier van doen. Ten eerste zijn de adressen die ik van jullie heb vertrouwelijk, ik heb er indertijd ook van Berry gekregen en intussen is het aantal gegroeid. Maar ik zal dat nooit misbruiken en als ik het kan tegenhouden laten misbruiken. Want dat zijn privégegevens. De lijst waarop men zich heeft gebaseerd is een lijst die werd opgesteld ten tijde van de Vliegende Hollander luxe. Dus alleen die mensen zijn aangeschreven. Waarom? Omdat ik de lijst indertijd in alle vertrouwen aan Jan had doorgegeven. En die heeft deze gegevens doorgespeeld aan Arnoud. Daardoor heeft natuurlijk niet iedereen de kans gehad om mee te doen.
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht
Marc

BerichtGeplaatst: do 09 jun, 2011 11:52 am    Onderwerp: Reageer met quote

Ik kan die jongens nauurlijk niet verbieden om een graantje mee te pikken, maar zowel Jan als ik waren verrast door dit initiatief. Jan heeft dan ook beleefd gevraagd of ze ons in de toekomst op de hoogte willen brengen van het plannen van zo'n eventuele luxe. Dat is ook logisch want de rechten liggen bij Jan, mij en Eureducation.
Naar boven
Ralph

BerichtGeplaatst: do 09 jun, 2011 3:19 pm    Onderwerp: Reageer met quote

@ Hans; je hebt gelijk over die berichten die gestuurd zijn. Ik deed dit om niet verkeerd geciteerd te worden.
Waar Berry die getallen vandaan heeft? (prijzen betaald tussen de 80 en 160 euro); van mij en ik heb ze van de uitgever zelf.

NB De prijzen lagen tussen de € 30,00 en € 155,00, de winnaars tussen de € 76,00 en € 155,00.

Bij deze! Ik zal erop letten geen persoonlijke mailjtes meer online te zetten, maar deed dat om iedereen zo goed mogelijk te informeren. Een positief iets aan dit alles; het forum is na lange tijd echt weer springlevend!
Naar boven
hans&klariska

BerichtGeplaatst: do 09 jun, 2011 4:27 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Confused toch 80 euro verschil tussen de hoogste en laagste winnende biedingen,,,hmmm hoe kijk je dan tegen je album aan?? voel je je met je hoge bod dan niet "bekocht"? Feit blijft dat het aanbieden v/d albums idd geen schoonheidsprijs verdient.
Maar wat ik van Wiebren gehoord heb is dat het 'n mooi album is,ik wens iedereen er toch veel plezier mee,, Smile
Naar boven
Ralph

BerichtGeplaatst: do 09 jun, 2011 5:12 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Bekocht??? Het is natuurlijk jammer als je meer betaalt als de laagst biedende, maar aan de andere kant; er heeft niemand gezegd wat je moet bieden. De keuze van het bedrag wat ik bood was ook het bedrag wat ik max. wilde uitgeven.
Realiserend dat er slechts elf stuks waren!
Naar boven
stroppy steward

BerichtGeplaatst: do 09 jun, 2011 6:30 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Als ik het berichtje zo lees (mailtje wat geplaatst is), waarin staat dat
Quote:
Om alles zo eerlijk mogelijk te houden ga ik als volgt te werk om iedereen een gelijke kans te geven
en niemand te passeren of voor te trekken.

Dan lijkt mij dit niet helemaal gelukt.Confused

Wat ik mij ook afvraag is hoe mislukt zijn de overige die afgekeurd zijn. (of fout zijn)Laughing

Laatst aangepast door stroppy steward op do 09 jun, 2011 8:05 pm, in totaal 2 keer bewerkt.
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht Bekijk de homepage
hans&klariska

BerichtGeplaatst: do 09 jun, 2011 6:41 pm    Onderwerp: Reageer met quote

@Ralph.. natuurlijk staat het een ieder vrij om te bieden wat hij/zij wil,alleen is via dit "blind" bieden de kans op hogere inkomsten voor de verkoper groter dan via verkoop/veiling bij ebay of marktplaats aangezien iedereen daar de gedane biedingen ken volgen.
Ik zou mezelf puur genaaid vinden als ik hier las dat een andere verzamelaar hetzelfde album voor 80 euro minder heeft.
Naar boven
Ralph

BerichtGeplaatst: do 09 jun, 2011 7:40 pm    Onderwerp: Reageer met quote

stroppy steward schreef:
Als ik het berichtje zo lees (mailtje wat geplaatst is), waarin staat dat
Quote:
Om alles zo eerlijk mogelijk te houden ga ik als volgt te werk om iedereen een gelijke kans te geven
en niemand te passeren of voor te trekken.

Dan lijkt mij dit niet helemaal gelukt.Confused

Wat ik mij ook afvraag is hoe mislukt zijn de overige die afgekeurd zijn. Laughing

Wie heeft gezegd dat de andere afgekeurd zijn? Ik ben toch goed op de hoogte van alles, maar dit is mij volledig onbekend?????
Naar boven
stroppy steward

BerichtGeplaatst: do 09 jun, 2011 7:59 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik zou zeggen lees de eerste pagina van dit topic even door. En dan ergens net iets verder dan het midden van de pagina.
(ik heb overigens de tekst iets aangepast in mijn vorige post) en er staat en stond overigens een Laughing smiley bij. Laughing
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht Bekijk de homepage
Ralph

BerichtGeplaatst: do 09 jun, 2011 8:08 pm    Onderwerp: Reageer met quote

hans&klariska schreef:
Tja wat ik ervan begrijp zijn er eigenlijk wel heel veel albums gemaakt om 2 goeie exemplaren over te houden voor Marc&Jan ,op zich best vreemd dat er zoveel "foute" albums gemaakt zijn.
Maar goed wie steekt nu de winst van de overige albums in zijn zak?
Krijgt Marc er een deel van..dat zou netjes zijn ,,of gaat de rest v/d winst naar een goed doel? ook dat zou goed zijn.
Mijn gevoel zegt me dat er gewoon iemand in de drukkerij met deze vorm van veiling een leuk vakantie extraatje in zijn zak steekt (over de rug v/d tekenaar).

Oohja voor alle duidelijkheid,heb de mail ook gehad en met ons bod van 30euro(redelijk normale prijs voor 'n luxe) waren we zwaar aan het onderbieden Wink

Ja dit is het stuk wat ik ook gelezen had......maar waar komt deze informatie vandaan? Mijn exemplaar verkeert namelijk in perfecte nieuwstaat, hoor!
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.senneensanne.com forum index -> Algemeen Tijden zijn in GMT + 3 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Pagina 2 van 3

Ga naar: