www.senneensanne.com forum index www.senneensanne.com
Het forum voor de Senne en Sanne fans !

HelpHelp   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Tour de France
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.senneensanne.com forum index -> Algemeen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Hans

BerichtGeplaatst: wo 23 jul, 2008 10:45 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Wow, lees onderstaand artikel eens als je tijd hebt:

http://www.sportwereld.nl/wielrennen/2469605/Tour_de_France_met_76_pillen__per_dag.html
Ramon

BerichtGeplaatst: di 21 jul, 2009 4:58 pm    Onderwerp: Reageer met quote

En, hoe vinden we het tot nu toe? Ik heb er door een ongelukje tijdens tennissen dit jaar eindelijk weer eens tijd voor om bijna alle etappes te kijken, en ik vind het toch interessanter dan de meeste mensen zeggen. De machtsstrijd tussen Contador en Armstrong was leuk om te zien, maar inmiddels mag het wel duidelijk zijn wie er bovenaan staat. Maar ook daarbuiten is het leuk om te volgen.

En laten we allemaal duimen voor Kenny van Hummel Cool
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht Bekijk de homepage
Antoon

BerichtGeplaatst: di 21 jul, 2009 9:18 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Zover ik weet was Kenny van Hummel weer op tijd binnen. Daar heb ik toch wel respect voor om in je eentje door en over de bergen te rijden, vechtend tegen de tijdslimiet. Ook de strijd om het algemeen klassement blijft spannend, al staat Contador er goed voor. Ik verwacht dat de broers Schleck nog meer gaan aanvallen en misschien Sastre en Wiggins ook nog wel. Had ik die laatste maar opgeschreven voor de toertoto. Ik ben benieuwd naar de komende etappes, ook voor Kenny want morgen zijn er nog een hoop lastige bergen.
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht Verstuur e-mail MSN Messenger
Ramon

BerichtGeplaatst: wo 22 jul, 2009 8:59 pm    Onderwerp: Reageer met quote

En helaas, vandaag is hij gevallen en met de ziekenauto afgevoerd...
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht Bekijk de homepage
Marc

BerichtGeplaatst: wo 22 jul, 2009 9:49 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Het zijn wel mooie etappes, zo ook die van vandaag. Toch vond ik de kritiek op Contador van Armstrong en Bruyneel na de etappe kleintjes. Zij beweerden dat als Contador niet had gedemarreerd (waardoor Klöden moest lossen), Astana de drie eerste plaatsen nog zou bezetten. Klopt niet volgens mij, Armstrong was sowieso naar de vierde gezakt. Antoon, ik heb nog slechter gegokt met mijn Tourchampionploeg van Ferry De Groot (VRTredactie-site). Ik had namelijk Evans ingevuld. Hoe dom kun je zijn. Maar ja, hij maakte een verpletterende en zelfzekere indruk na de Dauphiné Libéré.
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht
joep

BerichtGeplaatst: do 23 jul, 2009 12:13 pm    Onderwerp: Reageer met quote

lance armstrong zal een wereld stunt uithalen zaterdag .
hij verstopt zich nu gewoon
Marc

BerichtGeplaatst: do 23 jul, 2009 2:37 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Denk niet dat Contador die trui nog afgeeft. Maar respect voor Armstrong!
Naar boven
Antoon

BerichtGeplaatst: vr 24 jul, 2009 12:50 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Dat hij zich verstopt geloof ik niet. Het is toch ook geen schande dat na 3 jaar uit het wielrennen, hij een keer niet een top 10-klassering heeft in een tijdrit. Ik heb respect voor hem dat hij het toch probeert en in de top 3 van het algemeen klassement staat.

Ik ben dan ook blij dat ik zijn naam nog had ingevuld voor de tourtoto, samen met die van Contador. Van de 15 namen die ik nl. mocht invullen zijn voor het de rest de grote namen van vorig jaar geweest en die komen er dit jaar niet aan de pas. Ook ik had namelijk Cadel Evans, maar ook Sastre, Kirchen, Menchov en Vandevelde.
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht Verstuur e-mail MSN Messenger
Marc

BerichtGeplaatst: za 25 jul, 2009 10:29 am    Onderwerp: Reageer met quote

Bij dat spel van Ferry De Groot mag je maar één topper invullen. Eerst had ik Contador genomen, maar daarna dus Evans. Evans en Sartre zijn dit jaar volledig door het ijs gezakt.
Voor de Ronde van Italië had ik Armstrong ingevuld, maar die eindigde toen twaalfde. Ik had voor de Tour een beetje een voorgevoel dat het zou gaan rommelen binnen Astana en dat derden daarvan zouden profiteren.

Wat vandaag betreft denk ik niet dat Armstrong een kloof zal slaan of zal winnen. Ik verwacht Contador, die een aanval van Andy Schleck zal beantwoorden en hem zal voorbij rijden.
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.senneensanne.com forum index -> Algemeen Tijden zijn in GMT + 3 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Pagina 7 van 7

Ga naar: